dissabte, 2 de novembre del 2013

JORDI SOLER MAJORAL

La d'allò em va dir que ja en fas 25 i això és motiu de cese eh! Si es fa un càlcul senzill podrem copsar que portes 24 carnavals de terra endins a la butxaca, i el que és més important, 7 anys recordant-m'ho sis mesos abans. O 7 mesos abans. O 8 mesos abans. Crec que arribarà el dia que el recordatori s'anirà avançant d'una manera que m'avisaràs de dos carnavals per avançat. Em faré un embolic important i faré veure que ho entenc, però tu continuaràs igual de feliç, preparant-ho tot minuciosament.

Jo de moment, i partir d'ara, em diverteixo pensant que cada vegada que vagi a ca l'oftalmòleg, protegida darrera d'una làmpada de fenedura, pots ser-hi tu, enfotent-te de tot amb un esclafit de riure; silenciós i imperceptible per alguns; gran, enèrgic i, sobretot, contundent, per uns altres. M'enorgulleix ser dels segons.

Una abraçada forta i disfruta de tot el que puguis! Fins aviat :)

Jordi
ResponElimina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada