diumenge, 3 de novembre del 2013

MIREIA VIÑAS

Per mooolts anys Raquel!
Avui m’he adonat que fa poc més de 9 anys que ens coneixem però després de: - viure juntes a Barcelona durant més de 6 anys i compartir molts moments bons i no tant bons (quin estrés en època d’examens) - tardes de cafès (o tès i coca-coles) posant-nos el dia de tot - concerts: recordes quan vam anar el primer concert de Green Day? que en fa de dies ja d’això - festes majors: una tradició ja en el nostre calendari - CARNAVALS: la festa que tu disfrutes més. El que jo ja no sé si la disfrutes més durant el dia o contant els dies que falten pel següent, però el que si tinc clar és que la il•lusió que tu tens la transmet a tots els que t’envolten dia a dia any rera any. - viatges: de final de curs i de vacances més o menys curts per diferents punts d’Espanya i d’Europa amb petites incidències a cada viatge però també amb bons records que quedaran per sempre - caminadetes: d’aquestes en tenim de pendents en sóc conscient últimament t’estic fallant però ja recuperarem - i molts més moments
per mi ja és com que ens coneguem de tota la vida.
I ara que et fas gran, ja en són 25, només volia dir-te que per mi ha sigut un plaer haver viscut tots aquests moments amb tu perquè m’han ajudat a créixer com a persona i que espero que això hagi sigut un començament i seguim compartint-ne molts més. Que siguis molt feliç i que gaudeixis de tots els moments bons i que en els moments dolents et recolzis dels qui t’estimem que t’ajudarem a tornar-te a aixecar.
Una abraçada ben forta!
Mireia





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada