diumenge, 3 de novembre del 2013

JUDIT SALA

PER MOOOLTS ANYS RAQUEL!!! Feliços 25! Vaia sorpresa aquesta! A veure, que jo em això no sé què dir. I he estat rumiant i tot el que et puc dir ja ho saps! Ens vam coneixer el dia que vam néixer (bé, tu dos dies després de néixer em vas conéixer...). Vam passar molts anys juntes a l'escola, i vam passar dies més bons que d'altres! Te'n recordes dels diumenges a la tarda? Em sembla que debien ser allà les 5 o les 6 que arribaves amb els teus pares i germà a casa i ens passàvem fins les 9 del vespre jugant! I acabàvem sopant pa amb tomàquet! Quants anys deu fer d'això? Ara ja només ens veiem un parell de cops l'any, com a molt, ens felicitem per l'aniversari i poca cosa més. Els nostres destins són molt diferents. Però sàpigues que sempre et vaig seguint la pista, pels pares o alguna amiga comuna! Disfruta molt! Judit Sala

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada